יום שלישי, 5 במאי 2009

אם אתה לא יכול להביס אותם תצטרף אליהם

אני ראיתי שמשעמם פה ונשלחתי לעזור ולגרום לבלוג ליהיות קצת מעניין, אז אני פה, עכשיו אני קצת עייף בשביל נושא אמיתי אז נדבר קצת על תהליך ההתפתחות הנפשי של מתכנת. (כל מי שלא תכנת מימיו שיעצום את העיניים אך שלא יעיז לצאת מהבלוג).
אז, זוכרים את תחילת הדרך?
אצלי זה היה HTML בכיתה ה', אחחח נוסטלגיה.
תמיד מגיע הרגע שבו צריך ליצור פרויקט גדול בעברית, כמובן שאתה מתלהב עד שאתה פותח את עורך הטקסט ואז... אתה מגלה שאין תמיכה טובה לעברית האיייייייייימה. 
אחרי שראיתי שהשורות יוצאות הפוך אני נשבעתי שכל עוד תיהיה לי ברירה אני לעולם לא יצרף מילים בעברית ומילות תכנה באותו מסמך.
ועכשיו אני מתחיל תהליך טרנספורמציה הרי אתם רואים שאני עכשיו כותב בעברית ובימיוחד בשבילכם אני יצרף גם כמה שורות קוד כדי להפר את השבועה.
וווואוווו זה כאב, הייתי צריך להחליף כיוון פעמים ולשנות את השפה פעמים וזה סתם בשביל סתם שטות.
לא נראה לי שאני יתמיד בזה, כנראה שמתכנת אף פעם לא משתנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה